ErpBox jest systemem, który nieustannie się rozwija, a jego nowe moduły mają za zadanie coraz lepiej odpowiedzieć na potrzeby użytkowników. Nowa automatyzacja obsługi zamówień z pewnością okaże się niezwykle przydatnym narzędziem dla każdego sklepu internetowego, w jeszcze dalszym stopniu pozwalając na optymalizację zarządzania sprzedażą. Jest to nowoczesny moduł, zapewniający rozwiązania o dużej przydatności w branży e-commerce, który z biegiem czasu będzie poszerzany o dodatkowe funkcje. Warto zatem lepiej poznać zadania automatyczne od ErpBox!

Jak działa automatyzacja obsługi zamówień w ErpBox?

Zacznijmy od dokładnego wyjaśnienia sobie zasady, o którą oparte jest działanie zadań automatycznych ErpBox. Za ich pomocą można określić poszczególnie warunki, których spełnienie powoduje wykonanie przypisanej im akcji. Automatyzacja obsługi zamówień w ramach tego systemu pozwala na:

  • możliwość określenia warunków,
  • określenie dowolnej ilości warunków/czynności,
  • zakres zdarzeń, do których ustawić można akcje.

Zapoznajmy się z dostępnymi zdarzeniami, czyli konkretnymi sytuacjami, które uruchamiają akcję. W ErpBox do zdarzeń tych zalicza się:

  1. utworzenie/pobranie zamówienia,
  2. zmiana statusu zamówienia,
  3. zmiana statusu płatności.

Kolejnym istotnym elementem tego modułu są warunki, czyli możliwość określenia, kiedy dane zadanie automatyczne jest wykonywane dla wybranego zamówienia. Dostępne opcje to:

  1. źródło/kanał sprzedaży,
  2. status zamówienia,
  3. status płatności,
  4. sposób zapłaty,
  5. klient firmowy (tak lub nie),
  6. kraj zamówienia.

Akcje, zadania oraz czynności, które ErpBox może przeprowadzić za pracowników sklepu internetowego, to:

  1.  wysyłanie wiadomości e-mail do klientów,
  2. wystawianie dokumentów sprzedaży,
  3. ustawianie statusu zamówień,
  4. dodawanie tagów do zamówień.

Jakie korzyści przyniesie automatyzacja obsługi zamówień w ErpBox?

Korzystając z ErpBox, zadania automatyczne ustala się na własną rękę, co pozwala precyzyjnie dopasować ten moduł do własnych potrzeb. Główną korzyścią, jaką zapewnia automatyzacja obsługi zamówień w ErpBox, jest duża oszczędność czasu. Nawet długie i skomplikowane procesy w zarządzaniu sprzedażą mogą być zakończone przez zaledwie jedno kliknięcie, zdejmując wiele rutynowych obowiązków z barków pracowników. Same zamówienia przebiegają o wiele szybciej i sprawniej, podnosząc ogólną jakość obsługi. Konkretne nowości wprowadzone przez ten moduł to generowanie faktur, wysyłka maili, a także zmiana statusów zamówień oraz dodawanie do nich tagów. Aby poznać pełnię możliwości ErpBox, warto założyć darmowe konto i skorzystać z bezpłatnego okresu próbnego!