Przeniesienie swojego biznesu do sieci to olbrzymi krok do przodu i szansa na to, aby nasza marka stała się znacznie bardziej rozpoznawalna. Otworzenie sklepu internetowego otworzy przed nami zupełnie nowe możliwości i sprawi, że w krótkim czasie możliwe będzie zwiększenie naszych dochodów. Aby jednak było to możliwe konieczne jest stworzenie sklepu internetowego, zapełnienie jego wirtualnych półek i jego prawidłowa administracja.

Kto stworzy dla nas sklep internetowy?

Stworzeniem sklepu internetowego zajmą się dla nas profesjonaliści z agencji interaktywnych – niezbędna będzie współpraca informatyka, programisty, grafika komputerowego, copywritera. Podczas projektowania strony autorzy będą chcieli poznać specyfikę naszej firmy, dopasują budowę witryny do potrzeb naszych i potencjalnych użytkowników. Istotne jest to, aby sklep był intuicyjny i aby poruszanie się po nim nie sprawiało żadnego problemu. Bardzo ważne jest, aby potencjalny klient mógł szybko znaleźć poszukiwane produkty – jeśli tak się nie stanie: przejdzie do konkurencyjnego sklepu.

Pozycjonowanie sklepu internetowego

Pozycjonowanie jest niezwykle istotnym elementem działania w sieci – mówią specjaliści z firmy sfeo.agency. Dzięki skutecznemu pozycjonowaniu nasz sklep internetowy stanie się widoczny wysoko w wynikach wyszukiwania na konkretne frazy. Proces pozycjonowania rozpoczyna się od określenia kilku fraz, na które sklep będzie pozycjonowany. Kolejno do pracy przystępują specjaliści SEO oraz copywriterzy. Ich działania są skoordynowane, wielomiesięczne – pozycjonowanie wymaga regularności i konsekwencji. Musimy mieć świadomość, że na efekty pozycjonowania przyjdzie nam nieco poczekać – efekty widoczne będą po około miesiącu lub dwóch. Konsekwentne pozycjonowanie wybranych fraz sprawi, że nasza witryna stanie się znacznie bardziej widoczna, co będziemy