Strona głównaUncategorizedJak wybrać kserokopiarkę do małego biura?

Jak wybrać kserokopiarkę do małego biura?

Kserokopiarki stały się niemal symbolem każdego biura. Duże i masywne urządzenia tego typu rzucają się w oczy i stanowią swoistą ozdobę powierzchni biurowej. W niniejszym artykule opisujemy kilka uniwersalnych wskazówek dotyczących tego jak wybrać kserokopiarkę do małego lub średniego biura.

Kserokopiarka do małego biura

Wraz ze wzrostem potrzeb standardowa drukarka do zastosowań domowych jest wymieniana na profesjonalną kserokopiarkę. W przypadku małych biur, z reguły wymagania użytkowników w zakresie obiegu dokumentów nie są zbyt skomplikowane, dlatego kopiarka średniej klasy w większości przypadków jest wystarczająca.

Standardowa funkcjonalność urządzenia tego typu powinna zapewnić możliwość druku, ksera, skanowania oraz wysyłania i odbierania faksu. Czasami dodatkowe funkcjonalności pozwalają na zszywanie oraz dziurkowanie i niszczenie starych dokumentów (funkcja niszczarki). Oczywiście urządzenia tego typu powinny być zintegrowane z komputerami PC oraz laptopami w biurze. Zwieńczeniem całości jest system obiegu dokumentów, którego sercem jest właśnie kserokopiarka.

Na jakie elementy zwrócić uwagę wybierając kserkopiarkę do biura?

Z pewnością podstawowe kryteria, brane pod uwagę podczas wyboru urządzenia to oczywiście jakość i szybkość druku. Istotna jest także wydajność, bezawaryjność i cena druku (w zależności do modelu kserokopiarki cena wydruku może się znacząco różnić). Dlatego też cena urządzenia nie powinna mieć kluczowego znaczenia. Gdyż licząc łączny koszt inwestycji trzeba wziąć pod uwagę koszt zakupu materiałów eksploatacyjnych.

Wybierając urządzenie, warto zwróć uwagę na to w jakim stopniu będzie ono zintegrowane z systemem obiegu dokumentów oraz wykorzystywanym w firmie oprogramowaniem. Od współczesnych urządzeń tego typu (np. kserokopiarki Canon) powinniśmy wymagać rozwiązań, które wspomagają codzienną pracę w zakresie zarządzania dokumentami papierowymi i cyfrowymi.

Najlepiej przed zakupem urządzenia porównać co najmniej kilka modeli. Posprawdzać opinie oraz podpytać się firmy specjalizującej się w zarządzaniu urządzeniami drukującymi, które rozwiązanie będzie odpowiadało potrzebom Twojej organizacji.

________________________________________________________________________
ARTYKUŁ SPONSOROWANY | Drogi czytelniku powyższy artykuł może być materiałem reklamowym (artykułem sponsorowanym), który został napisany lub zlecony przez reklamodawcę. 

Więcej artykułów

Popularne