Marketing telefoniczny ma wielką moc i możliwości na wielu polach. Dobrze zaplanowana strategia i kampania w połączeniu z wykwalifikowanym konsultantem może sprawić, że usługi call center okażą się strzałem w dziesiątkę dla Twojej firmy.

Czym właściwie są usługi call center?

Po pierwsze – telesprzedaż

Ta gałąź call center jest Tobie pewnie najbardziej znana ale czy wiesz dlaczego jest skuteczna?

Dzięki rozwiniętym technologiom przez usługi call center możesz dotrzeć do większej grupy potencjalnych klientów w znacznie krótszym czasie niż w tradycyjnej stacjonarnej formie. Ta technologia nie byłaby jednak wspaniała gdyby nie ludzie- doświadczeni konsultanci z sukcesami na koncie i tysiącami przeprowadzonych rozmów. Będąc sprzedawcą dobrze wiesz jak ważne jest biznesowe i umiejętne podejście do każdego klienta z osobna. Zbadanie jego potrzeb i dostosowanie oferty to właśnie to czym dobry konsultant call center się wyróżnia.

Po drugie – obsługa klienta

Wiemy, że sprzedaż jest ważna ale na niej nie kończy się relacja z klientem. I żeby utrzymać tę dobrą relację, a co więcej- pozyskać klienta stałego, zadowolonego z naszej oferty, trzeba ją pielęgnować właśnie poprzez rzetelną i fachową obsługę. Infolinia to miejsce gdzie klient musi dowiedzieć się informacji o produkcie, ofercie lub usłudze, dokonać zmian danych, przeprowadzić operację na swoim koncie lub wziąć udział w jakiejś promocji. Infolinia to ponadto miejsce, gdzie nie tylko budujemy grunt pod dalsze działania marketingowe ale również dowiadujemy się więcej o naszej firmie np. dzięki ankietom telefonicznym. To swego rodzaju feedback ze strony klienta, dający nam sygnał co kontynuować, a co raczej powinno zniknąć z naszej oferty czy innych działań.

Zaufaj specjalistom

Nie można być specem od wszystkiego, ponieważ jak coś jest od wszystkiego to tak naprawdę jest to niczego. Decydując się na usługi call center wiesz, że masz do czynienia ze specjalistami. Twój projekt obejmie doświadczony zespół z managerem na czele, który od początku postawi sobie wysokie cele i będzie dążył do dotarcia do największej liczby klientów, a co za tym idzie- wyniesie sprzedaż Twoich produktów na nowy, niespotykany wcześniej poziom.